Мазмұны:

Кіріспе
1. Станса және кірме телімдерінің техникалық пайдалану мінездемесі
2. Станса сызбасын таңдау
2.1. Аралық станса түрін таңдау
2.2. Жолаушылар ғимаратының орналасу жерін таңдау
2.3. Жүк ауласының орналасу жерін таңдау
3. Құрылыстардың өлшемін анықтау
3.1 Жолдың ұзындығы мен саны. Жолдың үстіңгі құрылысы
3.2 Жолаушыларға қызмет ету құрылғысы
3.3 Жүк құрылғылары. Өзге құрылғылар
3.4 Шекаралық тіректермен сигналдардың орналасуы
3.5 Жолдың соңының қосылуын есептеу
3.6 Съездің есептелуі
4. Пойыздық және маневрлік жұмысты ұйымдастыру
5. Жер төсемінің бойлық бедері
6. Станса жұмысшыларының еңбегін қорғау және пойыздың қозғалыс қауіпсіздігін қамтамасыз ету
Қорытынды
Пайдаланылған әдебиеттер
Кестелік бөлім

Кіріспе

Аралық станса жеке бөлімнің ең көп таралған түрі. Теміржол жүйесінде 5000 – нан астам аралық станса орналасқан. Тасымалдау жоспарын толық және уақытында орындау, олардың жұмыстарының ұйымдастырылуына байланысты. Аралық стансаның негізгі қолданылуы – желістің өткізу қабілетін қамтамасыз ету, жергілікті жүк жұмысында және жолаушылар тасымалы кезіндегі халық мұқтажына байланысты. Бір жолдық желісте пойыздарды өткізу қабілеті пойыздардың басып озуына немесе пойыздардың қиылысуына байланысты. Транзиттік пойыздарды аралық стансадағы арнайы қабылдау – жөнелту жолына немесе платформа орналасқан басты жолға қабылдайды.

Аралық стансаның жергілікті жүк айналымын атқаруда дәрежесі өсуде. Стансада минералды тыңайтқыштармен әр түрлі ауыл шаруашылық техникасына арналған қоймалар орналасады.

Аралық стансадағы қабылдау – жөнелту жолдарының орналасуына сызба түрлеріне қарай мынадай түрлері бар:

— қатар орналасқан түрі – қабылдау – жөнелту жолдарының бір-біріне параллель орналасуы;

— бойлық орналасқан түрі – қабылдау – жөнелту жолдарының бірінен соң бірі қарама-қарсы орналасуы;

— жартылай бойлық – қабылдау – жөнелту жолдарының бірінен соң бірі араласып орналасуы.

 Курстық жұмыс / 25 бет


You must be logged in to leave a reply.