МАЗМҰНЫ.

Кіріспе ……3
1. Географиялық білім беру жүйесінің маңызы.
1.1. Географиядағы жаңа ғылыми бағыттар….5
1.2. География пәнінің мақсат-міндеттері……10
1.3. Жаңа оқыту технологиясы………16
1.4. Географиялық білім беру жүйесі..22
1.5. Сарамандық жұмыстарды жүргізу әдістемесі….26

2. География пәнін оқытудағы сарамандық жұмыстар.
2.1. Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясын оқытудағы сарамандық жұмыстар….29
2.2. Дүние жүзінің экономикалық және әлеуметтік географиясын оқытудағы сарамандық жұмыстар….37

Қорытынды….44
Әдебиеттер тізімі…..49
Қосымшалар….51

КІРІСПЕ.
Өзектілігі:   Қазіргі ғылым мен білім бірдей дамыған егеменді республикамыздағы география ілімінің білім беру технологиясының жаңа сындарын іздеу, ашып көрсету үшін әсіресе, географияның ең ірі саласы әлеуметтік және экономикалық география сабақтарын мектепте оқыту саласында сарамандық жұмыстардың түрлерін саралау, тиімділігін ашып көрсету бұл тақырыптың өзектілігі болып табылады.

Мақсаты:   География сабақтарындағы сарамандық жұмыстарды жүргізу әдістері жайлы мағлұмат беру, баяндау.

Міндеттері:
1. Географиядағы жаңа ғылыми бағыттар жайлы баяндау.
2. География пәнінің мақсат-міндеттері жайлы баяндау.
3. Жаңа оқыту технологиясы жайлы мағлұмат беру.
4. Географиялық  білім беру жүйесінің маңыздылығына тоқталу.
5. Сарамандық жұмыстарды жүргізу әдістемесі жайлы баяндау.
6. Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясын оқытудағы сарамандық жұмыстарға тоқталу.
7. Дүние жүзінің экономикалық және әлеуметтік географиясын оқытудағы сарамандық жұмыстарына тоқталу.

Құрылымы:
Аталмыш жұмыстың тақырыбы «География сабақтарындағы сарамандық жұмыстарды жүргізу әдістері» деп аталады. Жұмыс кіріспе бөлімінен, екі тараудан, қорытындыдан және әдебиеттер тізімінен тұрады. Бірінші тарауда  «Географиялық білім беру жүйесінің маңызы.» жайлы баяндалады. Бұл тарау бес бөлімнен тұрады: 1.1. Географиядағы жаңа ғылыми бағыттар.  1.2. География пәнінің мақсат-міндеттері. 1.3. Жаңа оқыту технологиясы. 1.4. Географиялық  білім беру жүйесі. 1.5. Сарамандық жұмыстарды жүргізу әдістемесі.
Екінші тарау «География пәнін оқытудағы сарамандық жұмыстар» деп аталады.   Бұл тарау өз ішінен үш бөлімге бөлінеді:  2.1. Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясын оқытудағы сарамандық жұмыстар.   2.2. Дүние жүзінің экономикалық және әлеуметтік географиясын
оқытудағы сарамандық жұмыстар.

Зерттеу әдістері:

Жұмыстың бірінші «Географиялық білім беру жүйесінің маңызы.» жайлы тарауды жазу барысында баяндау әдісі қолданылды.  Екінші «География пәнін оқытудағы сарамандық жұмыстар» жайлы тарауда негізінен бақылау әдісі, ауызша баяндау әдістері, көрнекілік әдісі, тәжірибе  әдісі қолданылды.

Ғылыми жаңалығы:
—    мектептерде география сабақтарын өткізуде қолданылып жүрген жаңа технологияларды экономикалық география сабақтарында пайдалана отырып, оқушылардың білім мен ғылымға деген, география іліміне деген қызығушылығын арттыру, оқушыларды жаңашылдықтарға баулу;

 Курстық жұмыс / 57 бет


You must be logged in to leave a reply.