26. декабря 2011 · Комментарии к записи Телімдік станция отключены · Categories: Экономика, макроэкономика, микроэкономика, Инвестиция

Мазмұны
Кіріспе
Негізгі бөлім
1 Станция жұмысын ұйымдастырудың жалпы сұрақтары
1.1 «Ж» станциясының техникалық жабдықталуы және пайдалану сипаттамасы
1.2 Станцияның пайдалану сипаттамасы
1.3 Парктер мен жолдардың мамандандырылуы
1.4 Поездар мен локомотивтердің жүру маршруттары
1.5 Пайдалану жұмысын басқару және станция жұмысын шұғыл жоспарлау
1.6 Шұғыл жоспарлардың мазмұны
1.7 Поездардың жақындағандығы туралы ақпарат
1.8 СТО жұмысын ұйымдастыру
2 Транзитті поездарды өңдеу
3 Маневрлік жұмыстарды орндауға арналған технологиялық уақыт мөлшерінің есебі
3.1 Маневрлік локомотивтердің қажетті санын аналитикалық есептеу
4 Станция жұмысының тәуліктік жоспар – графигін құрастыру
5 Станциялық жолдардағы техника қауіпсіздігі

Қорытынды
Пайдаланған әдебиеттер

Кіріспе

Темір жол біздің елімізде көліктің басты  түрі,   мемелекетке   деген маңзы зор. Халқаралық байланстың дамуына, және халықтың ,мәдениеттің, жоғарлауына халықттың өзара қатынасын кеңейтуге әсер етті.   Темір жол әр түрілі инжнерлік құрылғылармен техниканың құралдармен жабдықталған ең негізгісі темір жол жылжымалы құрамды локомативті вагондар шаруашылығымен құрылыс, және құрылғы сигналдар электір жабдықтарына байлансты, станция тораптары.

Темір жол  Қазақстандағы жүк тасымалы негізгі көлік түрі болып табылады. Қазақстан жерінде тұңғыш темір жол магисралі 1894-1896 жылдары  25 қазанда Пакров Соловасы, қаласы. Орал тар табанды темір жолы телімдерінің құрылысы аяқталғанан кейін ашылды.Осы жолдың 130 шақырымы кәзіргі қазақ даласын басып өтті. Арада 4 жыл өткенен кейін Орал Астырахан тар табанды темір жолы іске қосылды, мұның 77мың км шақырымы кәзіргі қазақ даласын басып өтті.

Солтүстік Қазақстаның дамуы үшін,1891-1896 жылдары салынған транссібір магисралі дәлірек айтқанда ,оның қазақстандық 190 шақырымы маңзы зор болды.  1901-1906 жылдары Қазақстан жерінде 1600 шақырымдық аумағын алған , Орта Азиямен Ресейдің ортасын қосатын Орынбор Тәшкент тар  табанды темір жолы салынды. 1914-1917 жылдары болашақ түріксі-бір бір бөлігі Жетісу бөлігнде Арыс-Ташкент телімі салынды.1915 жыл Челенский Қостанай Қазақстан арқылы 166 км магисралы салынды.      1915-1917 жылдары салынған Алтай  Семей 122 шақырымды Қазақстан жері арқылы өтті. Бұдан басқада 1918 жылыға дейін 117 шақырымы Екібастұз Ермек тар табанды темір жолы жұмыс істеп тұрды.

Кеңес заманында алғаш темір жол 1925 жылдары салынған  Көкшетау телімі болды. Қазақстан түкпіріндегі аймақтардың дамуы үшін, және астықты шаруаға қажеттілігне байлансты 1926-1931жылдары Бурабай демалыс орыны және Ақмола станциясы арқылы Қаражалға дейінгі жалпы ұзындығы 700 шақырымды алатын жол телімі құрылды. Ембідегі мұнай кәсіп орынынң дамуына себепші болған,1926 жылыдан бастаған Гурьев Достар тар табанды темір жолы ықпал етті.  1927-1930 жылдары аралығнда салынған жалпы ұзындығы 1440 км Түркстан Сібір (Түріксібір) магисралінің аяқталуына байлансты респбуликаның экеномикалық дамуына және шөлді жерлерді игеруге әсер  етті.

Орталық Қазақстан дамуы үшін, 30 жылдары салынған Ақмола-Қарағанды- Балқаш 490 шақырымды ,ал оңтүстік үшін Шымкент-Ленгер жол телімдерінің маңызы зор  болды.   Алтай тау кен өндірісінің дамуы үшін 1930  жылдары салынған Зриянға дейінгі жол шешуші рөл атқарды.  1936-1939 жылдары Қазақстан орталық Ресеймен байланстырған Сартовка шағын жол телімі. Орал және Есіл жол телімдері салынды.  1936-1939 жылдары салынған Ембідегі мұнай кәсіп орынының ашылуымен байланысты жақындатқан Гурев Атырау Қанжалған магисралы өзінің стратегиялық маңыздылығын ұлы отан соғыс жылдары дәлелдеді.

1939-1943 жылдары салынған Ақмола Қаражал желісі Қарағандының көмірін батыс Оралға жеткізіп қамтамасыз еттіп маңызды нысан болып табылды.Сол жылдары Көксу-Текелі ,және Атасу-Қаражал,телімдері іске қосылды.Қазақстанда шойын жолдың жалпы ұзындығы 10 мың шақырымға жетті.  Ұлы отан соғысы жылдары темір жол бойында, дала  шаруашылығына  және   жылжымалы құрамды жөндеу және өндірістік база құрылды. 1950 жылдарыға қарай салынған Мойынты-Шу (440КМ), жол телімдері салынғанан кейін,жылдын өзкті жаңалығы болды.Осылай транссі-бір магсиралі Түркстан Сібір жобасына бірігіп,еліміздің барылық жерінен өтетін, Петрапавл, Көкшетау, Ақмола, Қарағнды, Шу, Мойынты темір жолдары қосылды.

1958 жылдары 1 шілдеде КСРО ең ірі темір жолының құрылысының ұызндығы 11мың шақырымнан асатын, ал 15 бөлімшенің құрылысы және Қазақстаның ,Орал Сібір Волга жағалауында Қырғызстан Азияны қосып барылық кеңкстік маршруттық магисралін бекітті.1960 жылдары шөлді өлкенің дамуына байланысты  темір жолы салынды.

Қазақстан Республикасы арқылы өтетін халықаралық көлік дәліздері маршруттарының қамтамасыз етілуін, инфрақұрылымының жай-күйін, халықаралық тасымалдаулар дамуын талдау нәтижесінде біріншіден, Қазақстандағы, сондай – ақ шекаралас территориялардағы, тіпті магистралді бағыттағы инфрақұрылымының қазіргі талаптарға жауап бермейтінін аңғартты және транзиттік көлік дәліздері мен шекара маңындағы өткелдер көлемінде көліктік-логистикалық орталықтарды ұйымдастыру мен салу негізінде әрі қарай жетілдіруді қажет ететіндігі айқындады.

Оны қажетті бәсекелік күйге келтіру үшін инвестициялардың үлкен көлемі қажет. Тек ұлттық мүдде көзделетін әлемдік көліктік жүйеге ену үшін транзиттік жүк тасымалдарын басқаратын көліктік-логистикалық орталықтарды құруды қамтитын инвестициялық жобаларды кезектеп жүзеге асыратын инвестициялардың ішкі көздеріне ғана негізделу қажет.

2009 жылдың қорытындысы бойынша Ұлттық компанияның табыс мөлшері 500 миллиард теңгені құрады. Бұл 2008 жылмен салыстырғанда 2 пайызға артық деген сөз. «Қазақ теміржолы» Ұлттық компаниясының бір жылдағы таза табысы 15 миллиард теңгені құрап отыр. Сонымен қатар, компания экономикалық дағдарысты ескере отырып, әкімшілік және өзге де шығындарды қысқартудың нәтижесінде 28 миллиард теңгені үнемдеуге қол жеткізген.

Соңғы кезде компания жолаушылар тасымалы мен оның тиімділігіне айрықша мән беруде. Компания басшысы Асқар Маминның айтуынша, алдағы уақытта жүрдек поездардың санын арттырып, вагон тапшылығын жою қолға алынбақ. «Қазақстан теміржолы» келесі жылдарда 1,5 мың локомотив, 76 мың жүк және 1,7 мың жолаушылар вагонын алуды жоспарлап отырған көрінеді. Ол үшін 4 триллион теңге жұмсау жоспарланған.

  Курстық жұмыс / 36 бет


Comments closed.