26. декабря 2011 · Комментарии к записи Нарық қатынастарының даму жағдайында кәсіпорынның инвестициялық қызметінің тиімділігін жоғарылату отключены · Categories: Экономика, макроэкономика, микроэкономика, Инвестиция

Жоспар:

Кіріспе 4
1 .Бәсеке қабілеттілг бағалау әдістері 5
1.1.Бәсекелестіктің түрлері және формалары 5
1.2. БӘСЕКЕЛЕСТІК ЖӘНЕ ОНЫ ТАЛДАУ ҚАЖЕТТІЛІГІ 5

2. «Алматы нан» АҚ-ң экономикалық әлеуетін бағалау 16
2.1. «АЛМАТЫ НАН» АҚ-Ң ТЕХНИКА-ЭКОНОМИКАЛЫҚ КӨРСЕТКІШТЕРІН ТАЛДАУ 18
2.2. Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін арттыру жолдары 24

Қорытынды 28
Қолданылған әдебиеттер: 29

Кіріспе

    Қазақстан өз алдында егемендігін алып, тәуелсіз, зайырлы аспанында көк туы желбіреген ел болып қалыптасқаннан кейін, кең байтақ әлемде өз орнымызды табу мақсатында нарықтық жүйеге көшіп  — әлемдік экономиканың бір бөлігі ретінде орныға бастадық. Өндіріс – елдің экономикалық потенциялының негізі, бәсекеқабілетті өндіріс қана экономиканың бәсекеқабілеттіілігін қамтамасыз ете алады. Қазақстан Республикасының Өндірістік саясаты, осы салада жасалатын барлық нормативтік құқықтық актілер, мемлекетті басқару процедуралары және әр түрлі даму бағдарламаларының ең басты басыңқы мақсаты Қазақстан кәсіпорындарының бәсекеқабілеттігін қамтамасыз ету үшін жағдайлар жасау, яғни соның нәтижесінде жалпы әкономиканың бәсекеқабілеттілігін жоғарлату.  Қазақстанның өндірістік бәсекеқабілеттілігі – адамдарды оның саяси шеніне, қоғамдағы жағдайына тәуелсіз біріктіру. Бәсекеқабілеттілігі жоғары өндірісті қалыптастырудың нәтижелері төмендегідей:

—    Ішкі нарықтың дамуы және ЖІӨ — нің өсуі

— Халықаралық шикізат нарығының жағдайына қарамастан валютаның түсуі және экспорттың өсуі

—    Бюджетке салықтың тұрақты түсуі

— Шикізатты терең өңдеуді қамтамасыз ету үшін табиғат ресурстарын тиімді қолдану

—    Елдің ғылыми техникалық потенциялын сақтау және дамыту

—    Қалықты жұмыспен қамту

—    Саяси және әлеуметтік тұрақтылық

Нарық кәсіпорынды шаруашылық жүргізудің жаңа әдістерін, өз қызметін қайта құруда шешімді әрекет жасауға ынталандырады. Нарық жағдайында кәсіпорын тауар өндірушілерге тәуелсіз  шаруашылық жүргізудің негізгі объектісі болып табылады және өзгермелі экономиклық ортаның жағдайына бейімделу, залал шекпей жұмыс істей білу қабілетіне байланысты.

Нарықтық экономиканың негізгі принциптері:

—   Кәсіпорынның экономикалық және заңды дербестігі

—   Еркін бәсекенің  қалыптасуы

—   Баға қалыптасудың еркіндігі

— Мемлекеттің кәсіпорын жұмыстарына әкімшілік араласуын болдыртпау

—   Тың қаржы – нарық жүйесі

—   Нарықтық экономиканың негізгі принциптерін мемлекеттік қорғау.

Қаржылай көрсеткіштердің нәтижесі кәсіпорынның шаруашылық жүргізудегі абсолютті тиімділігін сипаттайды. Олардың ішінде кәсіпорынның экономикалық  дамуының  негізі болып табылатын нарықтық экономика жағдайындағы ең маңызды корсеткіш табыс  және бәсеке қабілеттілік. Табыстың өсуі өзін-өзі қаржыландыру үшін қаржылық база құрады.

Менің курстық жұмысымның мақсаты кәсіпкерлік қызметіндегі бәсекелестіктің рөлін  айқындау, бәсекелестік формаларын  және бәсекелестікті қамтамасыз ететін әдістерді көрсету.

 Курстық жұмыс / 30 бет


Comments closed.